Česká Pošta

Kdy se můžete těšit na svůj balíček?

Při objednávce do času uvedeného na rozcestníku dopravců vám bude balíček doručen již následující pracovní den. V případě pozdějšího objednání během dvou pracovních dnů. V okamžiku předání balíčku přepravci vás budeme informovat prostřednictvím SMS a e-mailu.

 

Chcete změnit termín doručení?

Termín a místo doručení vašeho balíčku si můžete změnit prostřednictvím formuláře na ceskaposta.cz/sluzby/ostatni-sluzby/zmena-dispozice.

 

Zmeškali jste svůj balíček?

Pokud vás pošťák nezastihne a nedomluvíte se s ním na jiném předání, bude balíček uložen na nejbližší poště, kde na vás počká 7 pracovních dní. O uložení vás přepravce informuje prostřednictvím smsky a e-mailu. Poté se vrátí zpět k nám.

 

Co dělat v případě, že je zásilka poškozena?

Při převzetí balíčku od pošťáka si prosím zkontrolujte, zda balení je neporušené (krabice, lepicí páska apod). Pokud byste po rozbalení zásilky zjistili jakékoliv poškození jednotlivých kousků, které jsou uvnitř, reklamaci uplatněte na kterékoliv pobočce pošty nejpozději do 48 hodin od doručení balíčku. Pro vyřízení případné reklamace nezapomeňte přiložit i vnitřní a vnější obalový materiál.

 

Můžete také využít aplikaci České pošty pro chytré telefony, která umožňuje například sledování zásilky nebo vyhledání nejbližší pošty.