loading

JAK NAKUPOVAT

Nakupování v našem internetovém obchodě je jednoduché, přesto vám zde předkládáme zjednodušený návod, jak při nákupu postupovat:

1) VÝBĚR ZBOŽÍ
  • Fulltextem - název zboží zadejte do políčka hledat v pravém horním rohu a stiskněte tlačítko s lupou; požadovaný produkt bude vyhledán pomocí fulltextového vyhledávání - ze zobrazených výsledků vyberte zboží, které vás zajímá.
  • Vyhledávání zboží dle typu - v levém menu zvolte značku, která vás zajímá.
  • Nejste si jistí vhodnou volbou zboží pro vaše blízké nebo nevíte jak zboží objednat?
  • Kontaktujte nás emailem nebo telefonicky – poradíme vám!
2) DETAILNÍ INFORMACE O ZBOŽÍ

Po kliknutí na obrázek vybraného zboží se dostanete na stránku zvoleného zboží, kde se dozvíte podrobné informace - ceny, doby dodání, detailní fotografii, související produkty atd.

3) VLOŽENÍ ZBOŽÍ DO KOŠÍKU A ZMĚNA POČTU KUSŮ

Pokud chcete vybrané zboží koupit, klikněte na tlačítko „Do košíku“. Otevře se košík s přehledem objednaného zboží (název zboží, množství, cena...) a formulářem, který je potřeba vyplnit pro úspěšné dokončení vašeho nákupu. Pokud si přejete zakoupit více kusů od vámi zvoleného zboží, vyberte v rámečku „Množství“ vámi požadovaný počet kusů. Zboží se do košíku automaticky vloží a přepočítá se cena.

4) PŘIDÁNÍ DALŠÍHO ZBOŽÍ DO NÁKUPNÍHO KOŠÍKU

V případě, že chcete do vašeho nákupního košíku přidat další zboží, pokračujte stejně jako v bodu 3, tedy vyberete zboží a klikněte na tlačítko „Do košíku. V průběhu nakupování můžete kdykoli zobrazit obsah vašeho nákupního košíku pomocí odkazu „Košík“ (v horní části stránky vpravo). Zboží vložené v košíku ještě neznamená nákup, ten proběhne až po vyplnění a odeslání objednávkového formuláře.

5) ODSTRANĚNÍ ZBOŽÍ Z NÁKUPNÍHO KOŠÍKU

Pokud chcete některé zboží z nákupního košíku odstranit, stačí stisknout ikonu křížku u dané položky a zboží se z košíku odstraní.

6) ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY

Pozorně vyplňte své kontaktní údaje, zkontrolujte si, zda-li odpovídá typ, množství a cena vámi vybraného zboží a zda-li jste zadali platný email a telefonní číslo pro kontakt s vámi. V dolní části formuláře zvolte způsob dopravy (In Time, Uloženka, Česká pošta, PPL, osobní odběr) a vyberte platbu (Dobírka, Bankovní převod, Platební karta, Hotově/kartou při osobním odběru, eKonto, platby přes platební bránu PayU).

Poté klikněte na tlačítko „odeslat objednávku“.

V případě, že jsou všechny údaje vyplněny správně, bude objednávka odeslána.

7) POTVRZENÍ VAŠÍ OBJEDNÁVKY

Potvrzení vaší objednávky s její kompletní rekapitulací vám bude zasláno na emailovou adresu, kterou jste zadali v objednávkovém formuláři. Pokud naleznete jakoukoli nesrovnalost, obratem nás informujte. Budeme tak schopni před odesláním vaši objednávku opravit.

ZPŮSOBY PLATBY

1) DOBÍRKA

Nejběžněji používaná platební metoda. Doručovateli uhradíte částku, která je uvedená ve vaší objednávce, a to v okamžiku doručení a převzetí zboží. Dobírka je zpoplatněna částkou 39 Kč při dopravě Českou poštou, PPL, Uloženkou a In Time.

2) BANKOVNÍ PŘEVOD

Platbu můžete uskutečnit předem převodem peněz na bankovní účet dodavatele. Po odeslání objednávky se zobrazí údaje potřebné pro převod peněz – částka, číslo účtu, variabilní symbol. Tyto informace vám budou zároveň zaslány v potvrzení objednávky na váš email. Po provedení platby jsou peníze na účet dodavatele připsány obvykle během 1-3 pracovních dní.

Zboží odesíláme ihned po obdržení platby (pokud je skladem). Při převzetí zásilky od České pošty nebo alternativního dopravce pak již nic neplatíte.

3) BANKOVNÍ PŘEVOD - EKONTO
Jedná se o zjednodušení bankovního převodu pro majitele účtu v Raiffeisenbank. Po odeslání objednávky budete pomocí tlačítka "Provést platbu" přesměrováni do zabezpečeného platebního rozhraní Raiffeisenbanky – zde autorizujete platbu. Peníze nám jsou připsány během několika minut.
Zboží odesíláme druhý den po obdržení platby (pokud je skladem). Při převzetí zásilky od doručovatele pak již nic neplatíte.
Další informace a podmínky online platby naleznete zde.



4) PLATEBNÍ KARTY
Přijímáme platební karty:
  • VISA
  • VISA Electron
  • Maestro
  • MasterCard

VISA VISA Electron Maestro Mastercard

PODPORUJEME SYSTÉM 3D-SECURE - GARANCE BEZPEČNÉ PLATBY PLATEBNÍMI KARTAMI NA INTERNETU!

Jaké jsou výhody platby kartou?
  • Rychlost platby – na rozdíl od platby bankovním převodem není potřeba čekat až 3 dny. Při provedení platby do 22 hodin bude zboží expedováno následující pracovní den (pokud je skladem).
  • V okamžiku přebírání zboží u sebe nemusíte mít žádnou hotovost.
Je platba kartou bezpečná?
  • Při akceptaci platebních karet využíváme 3D-Secure řešení – nejmodernější celosvětovou aplikaci kartových Asociací MasterCard a Visa, umožňující bezpečné platby kartou na internetu.
  • Údaje ze své platební karty zadáváte v zabezpečeném bankovním rozhraní.
  • Nikdo z našich zaměstnanců nemá přístup k údajům o vaší platební kartě.

5) HOTOVĚ/KARTOU PŘI OSOBNÍM ODBĚRU
Při osobním odběru v Praze je možné platit hotově nebo platebními kartami.

6) KupNajisto

Jedná se o odloženou platbu poskytovanou třetí stranou se splatností 14 dní po obdržení zboží. V případě mimořádné akce může být splatnost faktury až 80 dní.

DODACÍ A DOPRAVNÍ PODMÍNKY PRO ČR

Vámi objednané zboží, které máme skladem, odesíláme v den objednání (při objednání v pracovní den do 12 hod.), nebo nejpozději následující pracovní den. Pokud by měla být dodací lhůta delší, budeme vás kontaktovat.

Ke každé objednávce účtujeme balné 20 Kč a poštovné dle aktuálního ceníku. Při objednávce nad 300 Kč je balné ZDARMA.

Způsob dopravy Cena Kdy budu mít balíček?
Česká pošta - doručení na adresu 89 Kč objednávky do 16:00 hod - doručení následující pracovní den
Výdejní místo Praha 39 Kč objednávky do 12:00 hod - vyzvednutí na výdejním místě v Praze tentýž den od 16:00 hod.
objednávky po 12:00 hod - vyzvednutí na výdejním místě v Praze následující pracovní den od 16:00 hod.
Pro vyzvednutí objednávky prosím vyčkejte na informační SMS nebo email, že je objednávka připravena k vyzvednutí.
Uloženka - výdejní místa objednávky do 12:00 hod – vyzvednutí následující pracovní den na vybraném výdejním místě.
In Time - výdejní automaty objednávky do 16:00 hod – k vyzvednutí ve zvoleném výdejním automatu následující pracovní den.
In Time - doručení na adresu 79 Kč objednávky do 16:00 hod – doručení následující pracovní den
PPL - doručení na adresu 79 Kč objednávky do 16:00 hod - doručení následující pracovní den a v sobotu
PPL ParcelShop - výdejní místa 79 Kč objednávky do 16:00 hod - vyzvednutí následující pracovní den na vybraném výdejním místě
Pozn. uvedené doby dodání platí, pokud je zboží skladem.

ČESKÁ POŠTA – doručení na adresu

U objednávky účtujeme poštovné, které činí 89 Kč.

Česká pošta vám doručí vaši zásilku již následující pracovní den. Bude vás také informovat prostřednictvím SMS nebo emailem o převzetí a doručování zásilky. V den předání zásilky České poště jste také z naší strany informováni emailem.

Prostřednictvím webového formuláře na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit termín a místo doručení vaší zásilky dle svých časových možností a požadavků.

Pokud nebudete zastiženi doma, obdržíte od České pošty oznámení o uložené zásilce. Zásilka bude na poště uložena 7 dní. Pokud není vyzvednuta, vrací se po 7 dnech zpátky k nám. Za opětovné zaslání účtujeme poštovné.

Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku České pošty.

Můžete také využít aplikaci České pošty pro chytré telefony, která umožňuje například sledování zásilky nebo vyhledání pošty Aplikace pro iPhone a Android.

Osobní odběr

Zboží lze také osobně vyzvednout na výdejním místě v Praze s poplatkem 39 Kč . Objednávku je možné zaplatit hotově či platební kartou. I v případě osobních odběrů je nutné vytvořit objednávku předem. Zboží si nevyzvedávejte bez předchozího upozornění, o možném termínu vyzvednutí budete informováni na Váš mobilní telefon a e-mail.

Výdejní místo:

výdejna VIVANTIS
Obchodní pasáž Oasis Florenc
Sokolovská 394/17
180 00 Praha 8

Po - Pá 8:00 - 19:00 hod
So 9:00 - 13:00 hod

Jak se k nám dostanete a další informace o výdejním místě v Praze naleznete zde.

Výdejní místa ULOŽENKA, s.r.o.

Kromě výdejního místa společnosti VIVANTIS a.s. v Praze můžete pro osobní odběr vašich zásilek za poplatek využít také dalších 81 výdejních míst společnosti Uloženka, s.r.o., jejichž seznam naleznete zde

Objednáte-li si do 12 hod., zboží si můžete na zvoleném výdejním místě vyzvednout následující pracovní den.

Ve chvíli, kdy bude zboží doručeno na zvolené výdejní místo, zašle vám společnost Uloženka, s.r.o. SMS zprávu/e-mail s informací, že zásilka je připravena k vyzvednutí. Na vyzvednutí zásilky máte 7 pracovních dní. Pokud to do 4. pracovního dne nestihnete, bude vám znovu odeslána SMS zpráva/e-mail s připomenutím. Zboží si můžete vyzvednout kdykoliv během dne podle otevírací doby daného výdejního místa. Ve většině výdejních míst je možné zásilku vyzvednout v době 9.00 – 19.00 hodin, na vybraných výdejních místech v Praze i o víkendu. Bližší informace o výdejním místě, naleznete v košíku po zvolení dopravy uloženky.

Zboží je na většině výdejních míst možné platit kartou i hotově.

Pohyb zásilky můžete sledovat zde

Pokud si nemůžete zásilku do daného termínu vyzvednout, budete o možnosti prodloužení uložení zásilky na zvoleném výdejním místě informování e-mailem od spol. Uloženka, s.r.o.

IN TIME – výdejní automaty

U objednávky účtujeme poštovné, které činí 69 Kč.
V den předání Vaší zásilky přepravci IN TIME, budete z naší strany informováni SMS a emailem.

IN TIME Vám doručí Vaši zásilku do vybraného výdejního automatu již následující pracovní den nejpozději do 14h.

Jakmile bude zásilka připravená k vyzvednutí, je zaslána SMS + email s informací o místu pro vyzvednutí zásilky ve výdejním automatu, případně o výši dobírkové částky a přístupového kódu Vaší zásilky.

Zásilky na dobírku je možné platit ve výdejních automatech pouze platební kartou. Seznam IN TIME výdejních automatů naleznete zde.

Zásilku budete mít možnost vyzvednout ve výdejním automatu po dobu tří pracovních dnů. Po uplynutí této doby jsou zásilky automaticky vráceny zpět odesílateli.

Jak funguje výdejní automat od IN TIME, můžete shlédnout také v tomto videu, odkaz na video ZDE.

Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku IN TIME.

IN TIME – doručení na adresu

U objednávky účtujeme poštovné, které činí 79 Kč.
V den předání Vaší zásilky přepravci IN TIME, budete z naší strany informováni SMS a emailem.

IN TIME Vám doručí Vaši zásilku již následující pracovní den. V den doručování Vám bude odeslána SMS a Emailová avizace s informací o přibližném času doručení, případné výše dobírkové částky a telefonním kontaktem na řidiče. Zásilka vám bude v pracovních dnech standardně doručena v rozmezí 8–18 hod. (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem).

V případě nezastižení, vám bude zanecháno oznámení. Doručující pracovník se pokusí doručit zásilku ještě jednou následující pracovní den.

Pokud nebude příjemce zastižení ani při druhém pokusu o doručení, bude zanecháno oznámení o uložení zásilky na depu přepravce. Zásilku je možné doručit v dalším náhradním termínu nebo vyzvednout osobně na depu přepravce IN TIME. Doba uložení zásilky je 7 dní od prvního pokusu o doručení.

Zásilky na dobírku lze u řidiče platit pouze hotově.

Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku IN TIME.

PPL

U objednávky účtujeme poštovné nebo poplatek za vyzvednutí na výdejních místech PPL ParcelShop, který činí 79 Kč.

Doručení je možné pouze v rámci České republiky.

PPL vám doručí vaši zásilku již následující pracovní den nebo v sobotu. Řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti. Zásilka vám bude standardně doručena v pracovní dny (8–18 hod.) nebo v sobotu (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem).

Ve vybraných lokalitách (možno ověřit zde) je také možné zvolit večerní doručení a to od 17:00 do 21:00. Pokud v košíku zadáte PSČ ze seznamu míst s možností večerního doručení, při odeslání objednávky se zobrazí okno pro výběr doručení. Jestliže v košíku zadáte PSČ, které v seznamu není, okno pro výběr doručení se nezobrazí, objednávka se odešle a bude vyřízena jako standardní doručení PPL. Cena služby je stejná jako u standardního rozvozu zásilek.

V den předání vaší zásilky přepravci PPL jste z naší strany informováni SMS a emailem.

V případě nezastižení vám bude zanecháno oznámení a doručující pracovník se vám pokusí doručit vaši zásilku ještě jednou následující pracovní den. Při opětovném nezastižení vám bude zanecháno oznámení o uložení zásilky na depu přepravce. Doba uložení zásilky je 10 dní. Informace o možnosti vyzvednutí si vaší zásilky na depu přepravce naleznete po zadání vašeho PSČ v poli "Vyhledání pobočky".

Pro vyzvednutí zásilky můžete také po celé České republice využít síť výdejních míst PPL ParcelShop, které jsou určeny pro výdej i příjem zásilek přepravovaných PPL. Okamžitě po předání zásilky na výdejní místo (partnerské místo) obdržíte SMS a zásilku si může ihned vyzvednout (nejdéle však do 5 dnů). Adresu a otevírací dobu výdejních míst naleznete na http://www.pplparcelshop.cz/. Na těchto výdejních místech je však možno pouhé vyzvednutí zásilky bez možnosti dalšího nákupu sortimentu. Dobírku NELZE platit kartou.

Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku PPL. Sledovat svoji zásilku a zjistit potřebné informace můžete i pomocí chytrých telefonů díky aplikacím iPhone a Android.

DODACÍ A DOPRAVNÍ PODMÍNKY PRO ZAHRANIČÍ

Zboží zasíláme i zákazníkům ze zahraničí.

Doba dodání

Státy EU    7 – 10 dní
Státy mimo EU 7 – 10 dní

V případě platby bankovním převodem, je zboží od nás expedováno po přijetí platby. Při vytváření objednávky nezapomeňte změnit v nákupním košíku stát!

Poštovné

Státy EU    25 EUR
Státy mimo EU     40 EUR

Zákazníkům ze zahraničí nabízíme tyto platební metody a způsoby dopravy:

Bankovní převod – doprava Českou poštou
Po odeslání objednávky se zákazníkovi zobrazí údaje potřebné pro převod peněz na náš účet – částka v EUR, číslo účtu, variabilní symbol, název banky atd. Po provedení bankovního převodu nám jsou peníze připsány během 5 - 7 dní. Po připsání peněz na náš účet zboží ihned odesíláme (pokud je skladem).

Pokud si v průběhu nákupu nebudete vědět s čímkoliv rady, kontaktujte nás!

Platební karta – doprava Českou poštou
Výhodou platební karty je nulová cena za převod peněz (poplatek platí příjemce) a rychlost platby. Při provedení platby do 22:00 hodin bude zboží expedováno následující den (pokud je skladem). Na rozdíl od platby převodem z účtu se nečeká na mezibankovní převod, který trvá mnohdy 5 – 7 pracovních dní. Platba je inkasována v Kč.

Přijímáme tyto platební karty:

  • VISA Electron
  • VISA
  • Maestro
  • MasterCard
PODPORUJEME SYSTÉM 3D-SECURE - GARANCE BEZPEČNÉ PLATBY PLATEBNÍMI KARTAMI NA INTERNETU!

VISA VISA Electron Maestro Mastercard

REKLAMACE


Záruční doba

Našim zákazníkům poskytujeme záruční lhůtu v délce 24 měsíců, není-li přímo u zboží uvedena lhůta delší.

Je-li na produktu, jeho obalu či v návodu vyznačena v souladu se zvláštními právními předpisy lhůta k použití, skončí záruční doba uplynutím této lhůty.

U kosmetických výrobků je datum minimální trvanlivosti označeno slovy „Spotřebujte do:“. Datum minimální trvanlivosti nemusí být uvedeno na obalu produktu, jehož minimální trvanlivost přesahuje 30 měsíců. U těchto produktů je použit symbol otevřené nádobky na krém, uvnitř kterého je údaj o době, po kterou lze přípravek po otevření používat. Tedy je-li v symbolu uvedeno 12M, znamená to, že krém je nutné spotřebovat do 12 měsíců od otevření.

Záruční doba začíná běžet převzetím doručeného zboží kupujícím. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny zboží za nové v záruční době začíná záruční doba běžet znovu okamžikem převzetí nového zboží.

Záruční list

Není-li součástí zboží originální záruční list od výrobce, nahrazuje jej doklad o prodeji, který je vždy součástí dodávky zboží. Tento doklad není povinný pro uplatnění reklamace.

Uplatnění reklamace

Za všech okolností se snažíme zákazníkům vyjít vstříc. V případě, že spotřebitel objeví na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, má právo jej u nás reklamovat.

Zašlete reklamované zboží (pokud možno včetně kopie dokladu o prodeji, záručního listu, případně i průvodního dopisu se stručným popisem vady) na naši adresu.

Pokud reklamujete kosmetické výrobky z důvodu alergické reakce, připojte k reklamovanému zboží i lékařskou zprávu, kterou potřebujeme pro reklamační řízení s našimi dodavateli / výrobci.

Adresa pro uplatnění reklamace:

VIVANTIS a.s., reklamační oddělení, Pardubická 528, Hala číslo 22, 537 99 Chrudim

Kontakt pro uplatnění reklamace:

Email: info@parfum.cz
Tel: 468 006 314

Reklamaci je rovněž možné uplatňovat i osobně na výdejním místě v Praze:

v Praze: Obchodní pasáž Oasis Florenc, Pobřežní 394/12, 186 00 Praha 8 Karlín

O přijetí reklamovaného zboží Vás budeme informovat do 2 pracovních dní od převzetí zboží do reklamačního procesu formou reklamačního protokolu zaslaného na Vaši e-mailovou adresu.

Vyřízení reklamace

Reklamaci vyřídíme nejdéle do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě Vám vyměníme zboží za nové nebo Vám vrátíme peníze dle Vašeho požadavku.

O způsobu vyřízení reklamace je zákazník informován emailem formou zápisu v reklamačním protokolu.

Pokud bude reklamace uznána, budou Vám náklady na dopravu spojené s reklamací výrobku vráceny na základě zaslaného potvrzení.

Zákaznický servis (Po - Pá 8 - 20 hod., So - Ne 10 - 18 hod.)
Telefon: +420 468 006 314
E-mail: info@parfum.cz

Rádi vám upravujeme nabídku na míru, ale abychom to zvládli, používáme k tomu soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
OK