loading

Reference našich zákazníků

97%Zákazníků doporučuje obchod
100% Zákazníků dorazilo zboží v pořádku
1,9 dne Průměrná doba dodání v dnech
Celková spokojenost

Dodací lhůta

Přehlednost obchodu

Kvalita komunikace

Kvalita dopravy

Hodnocení kvality obchodu parfum.cz od 1442 reálných zákazníků prostřednictvím nezávislého nákupního rádce Heureka.cz

  • 20. březen 2017

    výborný

    • Pro 
    • rychlost, splehlivost, kvalita
    Celková spokojenost

    Dodací lhůta

    Přehlednost obchodu

    Kvalita komunikace

  • 18. březen 2017

    Doporučuji

    • Pro 
    • dobrá cena
    • Proti
    • musí se platit poštovné
    Celková spokojenost

    Dodací lhůta

    Přehlednost obchodu

    Kvalita komunikace

  • Ivana | 15. březen 2017

    Prověřený obchod, zaručené ceny, vřele doporučuji.

    • Pro 
    • velký výběr, kvalitní zboží, dobré ceny
    • Proti
    • nespatřuji zatím žádné
    Celková spokojenost

    Dodací lhůta

    Přehlednost obchodu

    Kvalita komunikace

  • 14. březen 2017

    Opakovaně zde nakupuji, vždy s osobním odběrem, tentokrát poprvé se zasláním domů. Balík přišel pomačkaný, všechny krabičky uvnitř potrhané, dokonce i dárkové balení olejíčků bylo vevnitř poškozené a roztrhlé. Naštěstí vlastní obsah - lahvičky s olejíčky - poškozen nebyl. Kdybych neměla určeno pro vlastní potřebu, vracela bych. Nepříjemná zkušenost.

    •  
    Vyjádření obchodu Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši recenzi, jelikož Váš názor je pro nás důležitý a pomáhá nám zlepšovat naše služby.

    Je nám líto, že došlo k této situaci. Můžeme Vám nabídnout reklamaci. Neváhejte nás kontaktovat, jsme tu pro Vás.

    Zboží odešlete na adresu uvedenou níže. Prosím vložte do zásilky kopii dodacího listu a průvodní dopis, kam uvedete číslo účtu. Do průvodního dopisu napište, jakým způsobem si přejete vyřídit, v případě uznané reklamace. Jakmile Vaši zásilku obdržíme, budeme Vás informovat.

    Adresa pro uplatnění reklamace:
    VIVANTIS a.s., Pardubická 528, Hala číslo 21, 537 99 Chrudim

    Reklamaci je rovněž možné uplatňovat i osobně na výdejním místě v Praze:
    v Praze: OASIS Florenc, Pobřežní 394/12, 186 00 Praha 8 Karlín

    Uděláme vše proto, abyste byla s příštím nákupem u nás spokojena.

    Přeji Vám hezký den

    Za tým parfum.cz
    Dana
    Celková spokojenost

    Dodací lhůta

    Přehlednost obchodu

    Kvalita komunikace

  • Kosobudová | 14. březen 2017

    Velmi spokojena

    • Pro 
    • velký výběr, rychlost dodání
    • Proti
    • zatím o žádné nevím
    Celková spokojenost

    Dodací lhůta

    Přehlednost obchodu

    Kvalita komunikace

  • Vlasta | 13. březen 2017

    všem vřele doporučuji

    • Pro 
    • kvalita zboží výhodné ceny
    • Proti
    • nevím
    Celková spokojenost

    Dodací lhůta

    Přehlednost obchodu

    Kvalita komunikace

  • An n a | 13. březen 2017

    Z mé strany byly příznivé ceny a dodání zboží do uloženky. Obchod je spolehlivý, zákazníkům doporučuji !!!

    •  
    • Proti
    • nic
    Celková spokojenost

    Dodací lhůta

    Přehlednost obchodu

    Kvalita komunikace

  • 13. březen 2017

    Velice příjemná obsluha a velmi rychlé dodání.

    • Pro 
    • dostupnost, pracovní doba, příjemná obsluha
    • Proti
    • žádné
    Celková spokojenost

    Dodací lhůta

    Přehlednost obchodu

    Kvalita komunikace

  • 9. březen 2017

    Zboží jsem reklamoval, protože přišlo jiné, než bylo objednáno. Druhý den jsem tedy objednávku reklamoval s tím, že dle sdělení prodavače správné zboží dorazí do týdne. To se však nestalo a ani po týdnu mi nikdo nedal vědět, jak to s reklamací vypadá. Musel jsem sám volat na zákaznickou linku, kde o žádné reklamaci nevěděli a znovu vysvětlovat, k jakému problému došlo. Celá výměna parfému se protáhla na 2 týdny.

    • Pro 
    • Široký sortiment. Dobré ceny.
    • Proti
    • Nedostatečná komunikace.
    Vyjádření obchodu Dobrý den,

    děkujeme Vám za pozitivní hodnocení cen a našeho sortimentu, který nabízíme. Omlouváme se Vám za vzniklou situaci ohledně záměny zboží. Kolegyně situaci po Vašem rozhovoru zaurgovala a správný parfém byl zaslán na výdejní místo v Praze.

    Tato situace mne mrzí a věřím, že se nebude opakovat a nadále zůstanete naším spokojeným zákazníkem.

    Za tým Parfum.cz
    Pavlína
    Celková spokojenost

    Dodací lhůta

    Přehlednost obchodu

    Kvalita komunikace

  • Kvido | 9. březen 2017

    Spolehlivý

    • Pro 
    • Výhoda nákupu z domova
    • Proti
    • Netuším
    Celková spokojenost

    Dodací lhůta

    Přehlednost obchodu

    Kvalita komunikace

Rádi vám upravujeme nabídku na míru, ale abychom to zvládli, používáme k tomu soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
OK